ACTIVITAT 3: Nosaltres també desenvolupem el sentit crític
En aquesta sessió
interpretarem i analitzarem les següents imatges i gràfics amb l’ajuda
d’algunes preguntes a respondre.
1. FOTOGRAFIES
1.
Detecta i
explica les diferències que podem trobar en les dues imatges.
2.
Perquè en la
fotografia de l’any 2004 hi podem veure aigua en les proximitats?
2. GRÀFICS
Abans d’analitzar el
gràfic, defineix atmosfera i efecte hivernacle. A continuació, verifica les
teves definicions comparant-les amb les dels companys i finalment amb les del
diccionari. Així doncs, assegureu-vos d’entendre bé aquests dos conceptes de
manera clara.
Un cop s’ha entès el que
és l’atmosfera i l’efecte hivernacle, comenteu aquests gràfics tenint en compte
els aspectes corresponents en cada cas.
- La trajectòria de l’energia solar
- On s’acumulen els gasos
d’efecte hivernacle?
- Què provoca aquest
procés?
- Perquè en un cert
moment els rajos es separen i van per dos camins diferents?
- Perquè l’energia solar
no va directament a la terra de forma lineal?
- Quins són els dos primers sectors que han
augmentat més les seves emissions de gas?
- Perquè la indústria és
l’únic sector que ha disminuït la seva contaminació respecte l’any 1990?
- Com és que el sector
energètic és un dels menys graduals, és a dir, que els anys 1992, 1995 i 1999
tenen unes pujades molt dràstiques?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada