AVALUACIÓ


MOLT BÉ
POC
GENS
TÍTOL
Està ben problematitzat i és entenedor
És entenedor però no està problematitzat o a la inversa
No s’entén ni està problematitzat
TEMA
Tema adequat als interessos dels infants i al seu entorn pròxim
Tema adequat però descontextualitzat
Tema no adequat ni contextualitzat
FORMAT
Està tot en la mateixa lletra, hi ha imatges i és un model atractiu i visual
Hi ha algunes irregularitats en el format
Hi ha irregularitats i no és suficientment atractiu
OBJECTIUS I CONTINGUTS
Es mostra una bona cohesió entre objectius, continguts i activitats
Es mostra cohesió entre alguns dels elements esmentats, però no tots
No hi ha cohesió en cap dels elements
ACTIVITATS
IDEES PRÈVIES
Introduir el tema: veure el nivell i l’interès dels alumnes i engrescar
Introdueix el tema però no té suficientment en compte els coneixements previs o els interessos dels infants
Introdueix el tema però no té suficientment en compte els coneixements previs ni els interessos dels alumnes
No hi ha una bona introducció del tema ni motiva, fa preguntes sobre el tema i prou
HABILITATS
Treballen fonts, dades de manera científica per introduir els coneixements
Fa servir fonts però no de manera científica
No fa servir fonts
ORGANITZACIÓ
Organització gradual de menys a més segons la dificultat i els coneixements previs
Ben organitzat però no del tot gradual i té en compte els coneixements previs
Està organitzat però no té en compte els coneixements previs o a la inversa
Desorganitzat i sense tenir en compte els coneixements previs
METODOLOGIA
És activa, les activitats són dinàmiques, l’alumne és el principal protagonista i usa el joc i el treball cooperatiu
Metodologia activa però no té en compte tots els aspectes, sinó que el professor pren una bona part del protagonisme
Es mostren moltes escassetats en la metodologia activa
No fomenta una metodologia activa ni dinàmica, es centre el el docent
VALORS
Fomenta el sentit crític mitjançant la reflexió i l’autonomia i iniciativa personal, entre altres valors morals i ètics
Fomenta la reflexió però no deixa plena llibertat d’investigació i d’adopció del propi punt de vista a l’alumnat
Hi ha una reflexió molt general que fa mancar el sentit crític
No promou la reflexió ni l’esperit crític
EXPLICACIÓ I APLICACIÓ
Activitats ben explicades i es poden portar a terme bé. Els coneixements són adequats a l’edat
Activitats ben explicades però difícils de portar a terme o els coneixements no són suficientment adequats
Les activitats poden mostrar algunes confusions i dificultats a l’hora de portar-les a terme
Activitats poc clares i difícils de portar a terme, i a més, no té en compte l’adequació dels coneixements a l’edat dels infants
DOSSIER INFORMATIU
ORTOGRAFIA
No hi ha cap error ortogràfic
Hi ha errors ortogràfic
INFORMACIÓ
Bona presentació i organització, continguts rellevants per tractar el tema. El dossier és complert (exposa tota la informació necessària per portar a terme l’activitat)
Bona presentació i organització però hi ha alguna mancança en els continguts o la informació exposada
Bona presentació però desorganitzat i presenta vàries mancances
Desorganització i poca coherència amb les activitats
DIARI DEL BLOG
Progressió clara del blog; hi ha una bona organització i es presenten les dificultats i ressolucions de problemes
Progressió poc clara però ben organitzada, pot presentar poques entrades
Desorganització sense progressió ni esment a dificultats trobades

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada