|
MOLT BÉ
|
BÉ
|
POC
|
GENS
|
|
TÍTOL
|
Està ben
problematitzat i és entenedor
|
És entenedor però no
està problematitzat o a la inversa
|
No s’entén ni està
problematitzat
|
||
TEMA
|
Tema adequat als interessos dels
infants i al seu entorn pròxim
|
Tema adequat però descontextualitzat
|
Tema no adequat ni contextualitzat
|
||
FORMAT
|
Està tot en la mateixa
lletra, hi ha imatges i és un model atractiu i visual
|
Hi ha algunes irregularitats
en el format
|
Hi ha irregularitats i
no és suficientment atractiu
|
||
OBJECTIUS I CONTINGUTS
|
Es mostra una bona cohesió entre objectius,
continguts i activitats
|
Es mostra cohesió entre alguns dels
elements esmentats, però no tots
|
No hi ha cohesió en cap dels elements
|
||
ACTIVITATS
|
IDEES PRÈVIES
|
Introduir el tema:
veure el nivell i l’interès dels alumnes i engrescar
|
Introdueix el tema
però no té suficientment en compte els coneixements previs o els interessos
dels infants
|
Introdueix el tema
però no té suficientment en compte els coneixements previs ni els interessos
dels alumnes
|
No hi ha una bona introducció
del tema ni motiva, fa preguntes sobre el tema i prou
|
HABILITATS
|
Treballen fonts, dades de manera científica
per introduir els coneixements
|
Fa servir fonts però no de manera
científica
|
No fa servir fonts
|
||
ORGANITZACIÓ
|
Organització gradual
de menys a més segons la dificultat i els coneixements previs
|
Ben organitzat però no
del tot gradual i té en compte els coneixements previs
|
Està organitzat però
no té en compte els coneixements previs o a la inversa
|
Desorganitzat i sense
tenir en compte els coneixements previs
|
|
METODOLOGIA
|
És activa, les activitats són
dinàmiques, l’alumne és el principal protagonista i usa el joc i el treball
cooperatiu
|
Metodologia activa però no té en compte
tots els aspectes, sinó que el professor pren una bona part del protagonisme
|
Es mostren moltes escassetats en la
metodologia activa
|
No fomenta una metodologia activa ni
dinàmica, es centre el el docent
|
|
VALORS
|
Fomenta el sentit
crític mitjançant la reflexió i l’autonomia i iniciativa personal, entre
altres valors morals i ètics
|
Fomenta la reflexió
però no deixa plena llibertat d’investigació i d’adopció del propi punt de
vista a l’alumnat
|
Hi ha una reflexió
molt general que fa mancar el sentit crític
|
No promou la reflexió
ni l’esperit crític
|
|
EXPLICACIÓ I APLICACIÓ
|
Activitats ben explicades i es poden
portar a terme bé. Els coneixements són adequats a l’edat
|
Activitats ben explicades però difícils
de portar a terme o els coneixements no són suficientment adequats
|
Les activitats poden mostrar algunes
confusions i dificultats a l’hora de portar-les a terme
|
Activitats poc clares i difícils de
portar a terme, i a més, no té en compte l’adequació dels coneixements a l’edat
dels infants
|
|
DOSSIER INFORMATIU
|
ORTOGRAFIA
|
No hi ha cap error
ortogràfic
|
Hi ha errors
ortogràfic
|
||
INFORMACIÓ
|
Bona presentació i organització,
continguts rellevants per tractar el tema. El dossier és complert (exposa
tota la informació necessària per portar a terme l’activitat)
|
Bona presentació i organització però hi
ha alguna mancança en els continguts o la informació exposada
|
Bona presentació però desorganitzat i
presenta vàries mancances
|
Desorganització i poca coherència amb
les activitats
|
|
DIARI DEL BLOG
|
Progressió clara del
blog; hi ha una bona organització i es presenten les dificultats i
ressolucions de problemes
|
Progressió poc clara
però ben organitzada, pot presentar poques entrades
|
Desorganització sense
progressió ni esment a dificultats trobades
|
Estudi del canvi climàtic
AVALUACIÓ
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada